البرادعي: آماده‌ام قدرت را در دست بگيرم
نوشته شده توسط : عشق رهبر

مدير كل سابق آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و از سران مخالف دولت مصر با بيان اينكه در تظاهرات گسترده فردا عليه دولت مبارك شركت مي‌كند اعلام كرد كه حاضر است به صورت موقت قدرت را در دست بگيرد.

به گزارش فارس، «محمد البرادعي» كه قرار است ساعت 19 به وقت محلي مصر به اين كشور بازگردد، اعلام كرد كه در تظاهرات «جمعه خشم» مردم مصر كه فردا جمعه پس از اداي نماز جمعه در سراسر مصر برگزار مي‌شود، حضور ‌يابد.

البرادعي با بيان اينكه «زمان بازنشستگي حسني مبارك رسيده است» تصريح كرد كه «مبارك 30 سال به مصر خدمت كرد ولي الان ديگر وقت آن است كه بازنشسته شود».

مدير كل سابق آژانس بين‌المللي انرژي اتمي با بيان اينكه انتظار دارد فردا جمعه تظاهرات گسترده‌اي در كشور و همه جاي مصر برگزار شود، اعلام آمادگي كرد كه قدرت را در دوره انتقال و به صورت موقت در دست بگيرد.

پايگاه خبري روزنامه المصريون با اعلام اين خبر افزود: محمد البرادعي اعلام كرد كه اگر مردم از وي بخواهند وي حاضر است كه قدرت را در دوره انتقال، در مصر بر عهده بگيرد.

البرادعي با اعلام اين مطلب افزود: من در تظاهرات اعتراض‌آميز فردا با مردم خواهم بود ولي من شخصي نيستم كه تظاهرات را در خيابان هدايت كند...ماموريت من اداره تغيير سياسي در كشور است.

بنا بر اعلام جريان‌ها و گروه‌ها و احزاب سياسي مصر، فردا جمعه مردم اين كشور پس از اداي نماز جمعه در ادامه اعتراض‌هاي سه روز گذشته تحت عنوان "جمعه خشم " تظاهرات خواهند كرد.
 





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: